سخت افزار

کیس ورک استیشن استوک یا آکبند

کیس ورک استیشن استوک چیست

کیس ورک استیشن‌ها به طور کلی دارای اجزای تخصصی هستند که برای انجام کارهای محاسباتی یا گرافیکی سنگین طراحی شده اند. حتی نمونه های استوک این دستگاه ها نیز قدرتمندند و به راحتی از پس وظایف خود بر می آیند. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده می شود. اینکه «استوک» چگونه و چرا چنین تعبیری در فارسی پیدا کرده است در این مطلب صحبت نمی‌شود ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک می‌شناسیم.اما لازم است بدانیم که همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم نیستند.
بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های خوبی برای جلب مشتری اتخاذ می کنند. به عنوان مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری «آرگوس» (Argos) در انگلیس مشتریان می توانند کالای خریداری شده را بعد از ۳۰ روز به هر دلیلی یا بهتر بگوییم بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس گیرند و یا معادل آن را خرید کنند.

کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمی شوند و مستقیما به انبار فرستاده شده و پس از درجه بندی A،B،C،D به صورت عمده به فروش می‌رسند.
بدین ترتیب شما ممکن است کالایی را به صورت «استوک» خریداری کنید در حالیکه کالا به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مانده است.البته مشخص است درجه چنین کالایی A است.با توجه به این مطالب از این به بعد می توانید اجناس استوک دارای درجه A را با اطمینان از نو بودن و اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید. استوک، دست دوم، صنعتی، استوک اروپایی، ریفر، این‌ها تنها چند نمونه از اسم‌هایی است که وارد کنندگان و فروشندگان بر روی لپ تاپ و قطعات کامپیوتر غیر نو (کارکرده) می‌گذارند.یک کیس ورک استیشن استوک می‌تواند سال‌ها استفاده شده باشد یا تنها مدت کوتاهی کار کرده باشد اما مرجوع شده باشد که حالا به عنوان استوک فروخته می‌شود. باید در نظر داشته باشید که اغلب قطعات کامپیوتر و لپ تاپ‌های استوک سال‌ها استفاده شده‌اند و پس از سرویس یا تعمیر، به عنوان کالای استوک روانه بازار شده‌اند.پس وقتی که درباره یک کالای استوک صحبت می‌کنیم، می‌تواند هر شرایطی داشته باشد اما در هر حالت یک کالای غیر نو و کارکرده است.

مزایای و معایب کیس استوک

یکی از مهم ترین مزیت ‌های کیس ورک استیشن استوک قیمت پایین آنها است. عموما این کالاها با اینکه قیمت مقرون به صرفه ای دارند ولی از لحاظ کیفیت مشابه با کالاهای آکبند هستند.پس برای سازمان‌ها و شرکت هایی که به تعداد زیاد و برای استفاده بلند مدت نیاز دارند کارایی دارد.یکی از مزیت های دیگر کیس های استوک، ظاهر تمیز و سالم آنها است.اصولا این کیس ها ظاهری مستهلک و یا کارکرده ندارند.  بریم سراغ ایرداتی که از کیس ورک استیشن استوک می‌گیرند.یکی از عیبهایی که این دستگاه‌ها دارند قدیمی بودن بعضی قطعات آن است که ممکن است از سرعت آن بکاهد.از عیب‌های دیگری که می‌توان گفت این کالاها ممکن است حتی در صورت ظاهری سالم دارای ایراداتی باشند که هنگام خرید مشخص نباشد پس حتما از یک فروشگاه مطمئن خرید را انجام دهید.

بهترین کیس ورک استیشن های استوک

در اینجا چند مورد از بهترین کیس ورک استیشن های استوک موجود در بازار را معرفی کنیم.

یکی از سیستم های قدرتی مناسب برای کاربران حرفه ای در بین برندهای موجود در بازار، سیستم های سری Z شرکت HP است ،HP Workstation Z440 با داشتن سخت افزار و کانفیگ بسیار قوی، مناسب برای پروژه های بزرگ ویدئویی میباشد و میتواند یک سیستم ایده آل برای ادیت فیلم، ویدئو کلیپ با افکت های سنگین و جلوه های ویژه و 3 بعدی برای کسانی که با سیستمهای ویدئویی و گرافیک سروکار دارند باشد.

یک ورک استیشن استوک دیگر از همین سری z که می‌توان نام برد HP Workstation Z640 است. کمپانی اچ پی با توجه به استقبال از مدل قبلی یعنی HP Z600 Workstation و در راستای افزایش تنوع سبد محصول خریداران، اقدام به عرضه سری جدید این کامپیوترها نمود.این دسته از کالاها از پردازنده های قوی xeon  استفاده می کند.

یکی از بهترین مدل های کیس ورک استیشن استوک هم سری Z840  است.این ورک استیشن از مکانیزم “Turbo Boost” حمایت می‌کند.در ضمن از جدیدترین پردازنده دوگانه Intel Xeon E5-2620 V3پشتیبانی می‌کند. برای بالاترین سطوح محاسبات و ساخت ایده های قابل تجسم ساخته شده اند.در زیر اطلاعات بیشتر و دقیق تر از کانفیگ‌های موجود در هر کدام از این ورک استیشن‌ها ذکر شده است.

جمع بندی

کالای استوک یک نوع از کالاهای دست دوم است که یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کیس ورک استیشن استوک باید انجام دهید تست کردن کالا است. نکته ای دیگری که در موررد این کالا‌ها باید به آن توجه کرد تناسب قیمت و درجه بندی و کارکرد کالاست که انواع درجه بندی آن‌ها را در این مطلب بیان کردیم. فروشگاه ایران رندر با انواع کیس ورک استیشن های استوک وآکبند می تواند به خرید راحت تر شما کمک کند پس همین الان فرصت را از دست ندهید و با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید